Monday, May 9, 2011

menjahit mulut


salam .

tak mahu cakap banyak . terus kepada list ' benda yang aku benci '


1 . aku benci kau . hihi . * joking *
oke tak lawak









2. aku benci orang yang kuat tolak aku masa nak naik bas

3. aku benci orang potong line

4. aku benci orang bajet bagos

5. aku benci orang bajet howt .

6. aku benci orang bajet kacak/jelita

7. aku benci orang gedik .

8. aku benci pembunuh , perompak , penggugur anak dan sewaktu dengannya .

9. aku benci orang bajet pandai .

10. aku benci orang menipu .

11. aku benci orang tamak .

12. aku benci orang belagak .

13. aku benci orang kaya yang kerek/sombong gilos .

14. aku benci orang yg pilih kawan .

15 . aku benci orang pakai mekap tetebal . oh , puh-lis lah bg kulit kau bernafas .

16. aku benci orang yg pentingkan perut sendiri

17. aku benci orang yang tiada common sense .

18. aku benci rokok .

19. aku benci org yg cakap lebat , tapi buat tak lebat .

20. aku benci orang tukar keputusan last menet .





" sometimes we spend too much thinking bout other people negative attitudes until we have less time to think bout ours "

- quoted -





debikkkkkk !!! *bunyi kena sepak laju-laju*



seriously , I need to hear myself talking .

maka , atas dasar percakapan yg agak lebat dalam blog ini , aku akan berhenti menulis seketika .

jangan rindu aku tawwwww . hik hik .

beri ruang untuk aku yang hina ini untuk buat renovation sepam dua . eh tak . beribu pam .



" Wahai orang-orang yang beriman! Mengapa kamu memperkatakan apa yang kamu tidak melakukannya! Amat besar kebenciannya di sisi Allah - kamu memperkatkan yang kamu tidak melakukannya . " ( As-Saff : 2-3 )




debikkkkkkkk . * bunyi kena sepak laju-laju kali ke-2 *



assalamualaikum semua .






3 comments:

FatinHusnaKamaruddin said...

benci semua bnda yg awak benci. hihihi :P

Ja said...

kita sejiwa nampaknya . hehe

Nur Hazirah said...

fuyyooo...

Post a Comment