Sunday, May 1, 2011



lecturer Histology aku cakap , gambar ini










" beautiful! "










" gorgeous!"




aku macam


" deng! Hes nerd. and in the future year, im going to be like that. deng!"






bagi aku yang berjiwa riang ria raya merasakan gambar ini yang



































" gorgeous !"














" beautiful!"





sebenarnya dua-dua lawa . gambar nerd atas tuh gambar tulang kau dan juga aku .

gambar bawah gambar bunga dekat unibesiti aku .

gambar atas lawa bagi mereka yang melihat betapa bijaknya Dia .

seriously bijak .

kau nak aku bg lecture kenapa aku cakap bijak ?

uff . tak payah lah . nanti kalian scroll bawah jugak . macam biasa .

satu ja gua nak bg tahu , kalau sikit benda tak kena dalam badan kau , even sebesar molecule sekalipun , boleh buat kau terseksa .



say Alhamdulillah untuk nikmat jantung kau yg berdegup sempurna ,

untuk kidney kau yg menapis air kencing dengan efisien ,

untuk jari-jemari kau yg boleh dilentok-lentok ,

untuk kaki kau yg masih boleh bergerak untuk ke kelas .

untuk nikmat lobang hidung kau yg arahnya ke bawah . kalau lobang hidong dekat atas , azab lah kau waktu hujan .

and the list goes on and on and on and on .



why ?

sebab nikmat yang diberi is countless .




p.s. sorilah . dua riga hari entri macam hap**k . emosi tgh weng . doakan aku kuat (:




1 comments:

zaf said...

Ak bru ingt nak komen post b4 dis.tup2 dah ade yg baru..
nway,nice post.keep it up,ja.
I bace sume post u taw..hehe~

Post a Comment