Thursday, February 10, 2011

cinta Feedjit

feww . Feedjit terbaik . sirius aku suka kau . kalau x kerana kau lah, belog aku dah lama terkubur umpama terkuburnya impian aku nak jual cendol pulut sbg pendapatan tambahan .

hapa kau ingat senangkah nak jaga belog . emosi dia & aku perlu seiring . tapi kerap kali aku dikecewakan . kau tahu kenapa . tapi, semenjak ada Feedjit, hidup kembali berbunga .

sebelom aku melalut x tentu hala , aku ada pengakuan keji nak buat .


SETIAP KALI AKU BUKAK BELOG , BENDA FIRST AKU WUSHA ADALAH

FEEDJIT!!


sungguh x bertamadun .





kau kena paham . blogger followers berangka 2 mcam aku nih , semahngat bebloging turun naik .
nak2 plak tgk belog2 kawan yg melehtop-lehtop . lagi lah sayu . rasa maruah diacarik-carik . hapahal aku emo lebih ni .

bila dah ada feedjit terasa lah mcam belog ni ada jugak manusia yg baca . mcam shaja .



Antara feedjit pelik yg penah aku dapat :
*buat encik tersebut, kau jgan lah terasa pulak . aku buat post ni dedikasi untuk kau jugak . heh .


1. Wyahoming .
aku tak tahu lah eja betul ka tak & aku tak tahu pun tempat ni kat mana . aku teka Amerika . betoi ka?



2. Istanbul

?????????

sapa la pulak . setelah penat berbalah dengan konflik diri sniri, akhirnya aku mengalah .

"okeh , dia tersilap tekan ."



3.Jeddah

awal2 musykil gak . lama2, "ouh . ni mesti geng Mesir transit kat Jeddah "
perasaan riak hilang semula. Alhamdulillah .


sebagai konklusi, kewujudan Feedjit mampu membawa perubahan positif dalam emosi para 'blogger' .

ni ayat masa karangan SPM dulu . ayat kurang melayu, " gua suka betul Feedjit ."

bertepatan dgan jiwa blogger muda yg dahagakan kasih sayang n sokongan"



aku rasa post nih berbentuk desperate . apa kata kau?




0 comments:

Post a Comment