Friday, February 25, 2011

aku yang sangat dulu-dulu



kecik-kecik dulu kau dengar lagu apa?

Raihan? ouh bagos

aku pun . tapi di alam meningkat remaja aku tuka selera.


penah dengar Yellow Card . ish . bukan yang dalam padang main bola tuh .



ni ha




kumpulan ni tak pemes mana pon . tapi dia muncul masa aku form 2 .


peh . ingat zaman-zaman dulu aku nak tergelak pon ada .


bagi aku dulu , vokalis dia lah makhluk paling kacak . sanggup berlari masok umah sebab waktu tayangan video clip ni pukul 6.30 .
betul-betul waktu aku sampai rumah . hehehe . dahsat en .


hari ni , aku wusha balek video clip "only one" . kumpulan ni lah nyanyi . zaman dulu aku menggelupur sebentar bila lagu ni tayang kat Astro , Hitz.tv *rajin search lah dekat internasi*



satu ja komen aku bila aku tengok balik setelah aku tinggalkan lagu ni untuk beberapa tahun .


"their video clip sumpah lah *sensored* "





hapa kejadahnya tengah-tengah riot bule pulak main pusing-pusing dengan awek dia . tak jantan sungguh .


lain kali nak dengar lagu ni aku dengar sambil butakan mata . cucuk bijik mata sampai buta pun aku sanggup selagi mana aku tak perlu tengok video clip yang sunggoh... erm ..dah2 . nak cakap pun aku tak bernafsu .


taste aku memang lagu rokas . sekarang pon . benarlah kata mereka . nak tinggalkan jahiliyah tu susah benar bila kau da jadikan gaya hidup .


tapi better than before en ? *wink wink*


at least aku dah tak layan GEMPAK , UTOPIA .


herm . bukak topik komik ni satu kejadah lah pulak .




dulu-dulu mana ada buku Solusi . aku layan buku ni lah sebagai alternatif .. hehe

tipu je . syaiton semua itu . Asuh ada . tapi Gempak tatap menjadi pojaan hatikuh.


duulu lah .



best tahap tak engat lah buku ni . tapi aku dulu layan Utopia lagi pada Gempak . Gempak untuk kanak-kanak pramatang .


Utopia banyak gosip panas artritis barat berotak karat ..


kalau dulu fakta artis kau tayah cakaplah . bukan dihujung jari . tapi di hujung kuku .

sanggup langgan semata-mata aku dapat hapdet artis terchenta


zaman-zaman dulu baca Gempak rasa kacak bergaya . rasa stailoh habeh

tapi aku rasa semua orang ada zaman dia masing-masing .

Zaman pre Jahiliyah , zaman Jahiliyah , Zaman pasca Jahiliyah

hell yeah lah aku paham bila kau cakap susah .

tapi bergeraklah dari hanya menunggu .

sebab dunia sudah tenat .




tahniah :)



0 comments:

Post a Comment