Saturday, April 9, 2011

pabila ku rasa Jordan itu indah

haip haip .

mereka kata aku rajen apdet . tak bertepatan dengan jiwa budak perubatan .

nak buat macam mana ilham datang tanak nak benti . hi hi *gelak gedik*

sebelom aku melalut . nak bgtahu entri ni tiada gambar di Jordan . alah . kau tahu lah . internasi di rumah aku ni tumbesaran tak sempurna .

tahun depan aku pindah , aku akan apdet dengan lebih berdedikasi .



okeh . cer citer cer citer

sekarang Jordan dah masok musim bunga . bunga dia cheq nak habaq bagi



LAWA GILAH LAH!



kau byangkanlah tepi-tepi jalan dalam semak samun kau nampak bunga kaler merah lah , kuning lah , unggu lah .

ulang eh . tepi jalan dalam semak samun . dekat Malaysia kau jumpak Hantu Kak Limah ada lah .

aku bukan nak kutuk Malaysia . sebenarnya Malaysia lagi maju pada Jordan . tapi aku nak setori apa yg ada di Jordan n not in Malaysia . kalau aku nak cerita Malaysia ada KLCC baek kau gugel .


and dekat unibersiti aku , bunga dia lagi masyuk . ada satu pokok tuh bunga dia macam pokok Sakura . alah macam dalam cita Para Para Sakura tuh . kaler unggu nak pink . perss .

tengok tengok . sejiwa rempit mana pon pompuan tu , tapi bila mai bab-bab bunga cayaq (cair) jugak . kaum Adam buleh la take note . tapi bagi dekat bini lah . tak kesah la bini nombot berapa pon .



tapi . acctually acctually nya . aku nak cerita pasal sorga .

mereka kata nikmat di sorga taleh bayang . tak sama macam di doniah .

dekat Jordan ni pon aku tak habeh lagi kagom dengan bunga-bungi dia .





agak-agak bunga dekat sorga macam mana lah gamaknya .







hatiku merayu rindu
kasih ku pada Mu syahdu
munajat hamba pada Mu
mengharap kasih sayang Mu

carilah ilmu mengenal Allah
tanamkan takut neraka Allah
semaikan harap syurga Allah
carilah keredhaan Allah







p/s . mendoakan untuk aku dan kalian lepas exam akhirat .






4 comments:

Herlisyatt said...

all the best exam :)
InsyaAllah

Ja said...

ouh . tima kasih (:

zaf said...

suke yg last 2..ngehe~

Ja said...

oh , yg atas tak la eh .. hehe

Post a Comment