Thursday, March 31, 2011

gua makhluk nerd

ufff . sudah lama tak apdet . hai tok njang , tok lang , kakak , sepupu .

sebenarnya aku nak sampaikan hasrat di hati bahawasanya orang yang dok baca belog ni teridiri daripada incik-incik yang ada pertalian sedare dengan I je .

aku rasa kalau tiada sifat 'membangunkan bangsa seniri' dalam jiwa sedare-sedare I , tadenye I nak ade followers . *big sigh*

hapahal cakap key el nih .

maka nak cakap kata , blog aku ni tak bergaul dengan anon-anon . tak apalah . hijau lagi budak ni .

aku tahu kalian tak paham . aku pun tak paham apa aku nak bagitahu sebenarnya .


aku exam hari ini . biasalah orang belagak . sempat lagi apdet blog .

aku exam Histo . minggu depan organic chem .

pastu Fisio .

pastu Anat .

pastu

pastu

pastu

hang agak-agak lah sendiri . gua memang exam tanpa henti .

kejam .



orang bersukan , aku baca buku . dasar nerd la tuh apa lagi .

aku just nak habaq [baca: bagitahu] , kalau kalau jumpa aku kot-kot Pendang atau Irbid dah jadi macam ni
































jangan lah tak tegur plak . sudah-sudah la tu buat aku jadi anti-sosial .





0 comments:

Post a Comment