Friday, March 4, 2011

aku makhluk desperados



yeah . tanpa segan silu mengaku .

tak sampai 24 jam , post entri baru .

desperados la tu kan .

tak apa .

demi hakak [baca:kakak] gua .

nama penuh ikot IC ?

uih mana buleh bagi tahu .

yg penting nama dia Hani .




APA YANG ANDA TAK TAHU PASAL BELIAU TAPI SAYA TAHU .


1. 2.03.1990 adalah birhday beliau . eh . sori yang ini semua tahu .


2. beliau ni mak aih . garang tu tak payah cakap lah . ada persamaan sedikit dengan aunty I yang sorang tu . tapi hati beliau flufy . sangat . contoh nanges bila kena marah dengan mak . weng2 .


kalau nak betekak dengan dia , awal-awal lagi aku angkat bendera putih . aku nak hidup lebih lama .


3. beliau sayang saya . eleh tayah la nak blushing . bek mengaku cepat .


4. beliau ni sebenarnya otak bijak . tapi malas kurang rajin .


kenapa saya cakap dia bijak ? [sekejap aku, sekejap saya, sekejap gua. ahhh. bantai]


bijak bukan bermakna kau dapat phD dalam kos petroleum enginering semata . bukan bermakna kau jadi doktor kau pandai .


beza mereka semua hanyalah rajin dan tak rajin . pendapat aku lah .


so, dia kategori kurang rajin bukan tak bijak .


macam mana aku tau . aku tau lah . dah nama pun akak gua . mestilah paham jiwa beliau .


akak aku ni banyak bukak mata aku luas-luas macam mana nak wusha meneliti orang dengan cara yang lagi kaboom .

contoh


"Ja tengok , kalau perempuan kurang jelita menggedik mesti laki akan cakap geeddiikknywew"

" tapi kalau bagi stok-stok Hamis Jalikha , Fatin Liyana menggedik mesti depa cakap , cuuteeenyeeeww"


ha, tengok .

idea beliau memang bernas dan lemak berkrim .

tapi aku tak kata semua lelaki macam itu ok .

sebenarnya contoh ni tak cukup mengancam .

ada lagi , tapi da lupa . biasalah hari-hari telan semut dalam gula .







DAN APA YANG DIA TAK TAHU PASAL SAYA

saya sayang dia . sangat .

saya rindu dia . hari-hari .












0 comments:

Post a Comment