Saturday, January 15, 2011

entri gaya bebas

selamat hari sabtu

hari ni tiada motif nk update..sja gatal tngan nk tkan keyboard komputer..org kta tulis belog ni kna tulis ikot jri ja..bru la real, tiada tpis2 stre8 dri hati..Kdang2 tlis belog neh hti kata,buat la post bg lawak, bru siok,tpi aku kta, biar jri mnari2 sniri atas keyboard..*cewwah,pndai pulak aku berbhasa melayu

hari ni aku kuar g shopping, bila brang nk g obesi *bukan obes eh*, Syria & Lubnan.. AKU BELI

1) But
2) Sweater Jeans
3) Jeans
4) Pullover

aku ada trrrrrrriiiiiiiiiiiiingggggggginn nk bli satu winter coat nih..LAWA GILA! corak kotak2 hitam putih, aku da smngat tnya pakcik kedai tuh, saiz brapa la..dlam bnyak 2 aku dok tnya tuh, soalan last aku tnya


"harga berapa?' ..

sdikit bijak tndakan d situ..tahu berapa?


50 JD!!

250 hengget malaysia!!

n aku x tahu brapa juta rupiah!!

aku tenung muka pacik tuh lma2.

"maaf,nma sya bukan Nurul Fauwiza bt. Bill Gate"..

pastuh blah dgan kekecewaan yg mncengkam -.-'



geng2 yg balek Malysia take off mlam neh..have a safe journey everybadehhhhhhhhhhh!!!!!!!!! sumpah sedih..
sob sob. bkan aku tanak balik, tpi nak bajet taff.

~sekian


p/s..missing the warm of a family :'(


aku belakang langsir
























0 comments:

Post a Comment