Thursday, January 13, 2011

aku mencurik?

selamat hari khamis

td g Amman
beli brang nak traveling
sbb ak nk g Syria & Lubnan
dkat Max Amman
ak kna tngkap mncuri

atoyai
SPOIL!
lpas neh gua taubat x buat dah

WOI!
jgan kau brani nk absorb maklumat 2 sbegitu shaja mcam kau mkan roti gardenia
critanya pnjang tpi x guna setori pnjang2..
x kacak namanya



INI VERSI PENDEK

Max ada 2 cawangan, Irbid n Amman. Beli suar kat Max Irbid last week. Akak 2 x cabot besi kt suar lpas ak byar. Besi 2 gunanya nk detect pencurik. Kt umah mcm nk mati ak n Nawal nak cbot besi 2. Fed up. Rini g Max Amman..pas2 kau sniri2 agak cmna flow cita ni. Point pntng cita neh, muka suci aku slamatkan aku dri kna tngkap .-NICELY DONE-

sudah terubat rindu?
oke, aku nk out..

~Sekian









0 comments:

Post a Comment