Tuesday, June 7, 2011

saya rempit yang nak bertaubat




aha . nampak tak layout baru tuh . itu bukan layout pilihan para rempit .

aku tengok macam comel . hapa lagi . proses menyentap berlaku .

sila jangan percaya dengan tajuk itu yah . ntah tahun bilalah aku nak jadik perempuan yang betul-betul perempuan .

memilih layout ini terbukti aku masih perempuan yang berjiwa keibuan jauh disudut hati . keh3 .

kawan aku cakap ,


" hang ni bajet ja rempit , padahal jumpak bebudak cayaqqq "



oh , aku tak pernah cakap eh yang aku suka bebudak ? ha ya lah , aku memang suka budak . sebab budak itu putih . bercakap benar . tanpa dusta .



" Mak Lang awat gemok sangat "

" eeee , Mak Lang ada gigi hantu "



ya , aku memang tak suka bila anak sedara aku menipu .







aku sebenarnya tak hado hala tuju nak cerita apa . aku cerita journey aku balek Mesia amacam ?


oke , kami bertolak dari Jordan menaiki coaster pada pukul 3.................



hahaa! buat lawak ka hapa aku nak cerita stail ni . macam biasa . aku cerita stail mamak teh tarik . *

aku discover satu benda along this jorney .



AKU SUKA GILA TAKE OFF



aku rasa macam , hoi hapahal orang yang buat kapai terebang ni genius sangat . berat tan-tan buleh terbang melayang diudara . padahal aku yang tak sampai doploh kelo neh tak berupaya nak terbangkan diri . aku sehari take off lima kali pon tak kesah .

tapi paling aku kesah , bila transit lama gila kencang dari KLIA balek kedah . padahal dari Jordan ke Malaysia transit 2 jam . aku tunggu 7 jam untuk naik kapai terbang ke Kedah yang flight duration nya hanya patplohlima menit . hins hins . aku memang penyabaq .

masa tunggu transit tuh , aku dah menguap tahap karma sampai meleleh-leheh ayaq mata . ngantok kot weh . satgi aku tidoq melepas flight pulop . incik Russia sebelah aku siap tanya
" are you okay ?" .

dia ingat aku nanges rindu kampung halaman kot . apa yang penting beliau hengsem lah . *gedik*

pastuh , paling aku tak boleh blahnya , masa on the way balek Mesia , depan aku ada kapel Just Married . ergghhh . bunyi macam-macam . aku macam ,


" halloooo, get a room boleh , or at least wait till we get on Earth where I cant see you "


aku rasa the most beautiful thing I see is this .








uish . ni serius lah lawa . tau dak aku nampak apa masa aku diatas Jordan ?








rakyat Malaysia yg tak reti bersyukur memang nak kena sekeh .



( entri lama kena kepam )



0 comments:

Post a Comment