Tuesday, June 28, 2011

11th hour



' the man who decided to change at the 12th hour died at the 11th hour '



lama sungguh tak menulis . bukan apa , nak memastikan yang berkualiti sahaja . padahal tulisan lelepas cam hapo .

berjaya habiskan separuh habiskan sebuah buku sepanjang cuti sebulan . duhh . sadis betei . kawan-kawan lain habes berkotak-kotak . heh .






benarlah kata mereka , masa lebih tersusun bila masa rasa tak cukup .


komen aku about this book , ah malas komen panjang sebab semua orang suka Hlovate :


semoga kita tergolong dikalangan mereka yang di jam 10 . atau lebih bagos di jam ke-9, 8, 7 dan seterosnya





***********

cuti-cuti ni , aku banyak hapdet pasal lagu . biasalah , tenet umah aku dekat joden memang aku tak sanggup nak bagitahu tahap kepantasannya ke'sipotsedot'annya .

lagu-lagu omputes zaman sekarang , uff , seriously aku rasa macam nak hempas radio . like seriously? duhh . depa ni nak tunjuk bakat menyanyi ka nak tunjok bakat si tukang pembuat lagu . haih , aku could barely hear their voice .


last-last aku layan lagu Michael Jackson . lagu lama terbaik .










sekarang aku tengah sedikit gila dengan incik MJ neh . yeah yeah call me outdated . dari aku nak kena layan lagu Prima Yim . herk .

and hari tu aku sempat tengok cerita This Is It . alah , yang konsert last MJ tak sempat buat . from there , you can clearly tell that MJ is a very perfectionist man . even tone lari cikepot pon dia komen , and and hes a very soft spoken person .

and , aku pon sempat hapdet pasal Bruno Mars . alah , mamat rambot retro tu lah .



reporter : from where did you get the idea to make such a lovely song

Bruno : oh , I chose 5 songs and dissect it to find where the spot that make that song nice to hear




and , bila aku tengok mike-mike neh , malu pula dengan diri sendiri . usaha mereka mengalahkan aku time exam . mereka usaha sepanjang masa . aku usaha time dekat nak exam . dekat nak exam mulalah tersengok-senggok membaca dan berdoa . exam jauh lagi , buku pon jauh , Tuhan pon jauh .

they have a really big name because the efforts they put is also big .





kadang-kadang aku malu ,

malu bila meminta lebih pada usaha .



0 comments:

Post a Comment